10 Temmuz 2015 Cuma

Ah O İlk Yazı

Evet o çok düşünülen ilk yazı... Aslında içindekileri boşaltmak için açtığın bir hesapta bu kadar düşünmek neyin nesi böyle. :) Bir anda aklıma gelen (yalnızlığımdan error verdiğim anlarda) ve büyük bir heyecanla açtığım hesabımda tatlı ve bir o kadar sert yazılarla düşüncelerimi paylaşmak istiyorum. 21 yaşındaysanız ve üniversitedeyseniz sanırım dokuz yaşındaki Cedric halt etmiş olmalı yanımızda. Evet ilk bölüm üniversite! Çalış çalış ve çalış sonra ne mi olsun gelsin yine alttan dersler. Yaş 21 ama ruhumu sorarsanız ben 40 derim şu aralar.  Ay lütfen lise bitsin artık üniversiteyi kazanalım kalabalık bir çevre gezmeler tozmalar ohh yaşasın. Ve bir facia... Lise bitsin üniversite sınavı başlasın.. Bir kaç saat ne umutlarla girdiğin sınav ve yine bir ters köşe. Ah be canım hayattan beklentini neden yüksek tutarsın ki bu kadar.. Neyse göründü mü sana ikinci sene tekrar sınav. girelim hadi. Eh işte geldi bir şeyler. Sonra ne mi oldu? Hayatta çok az şeyden pişman olmuş biri olarak tabiki mühendislik yazdığım için pişman değilim.( Düşündürdü tabi biraz bu cümle ama olsun.) Ee sonra mı geçti koskoca iki sene. Öyle yada böyle sevdim bölümü tabi. Ne kadar alttan dersim kalsada bakmayın siz buna sistem bozuk. ;) Ve şimdi yine ders. Yazın ne dersi olurmuş demeyin. Çatır çatır aldığımız haftanın iki günü ders olacak diye düşündüğümüz ama haftanın her günü ızdırap gibi olan YAZ OKULU. Evet millet tatilde evet aynen deniz güneş sahil.. Nefret ettim tatil kelimesinden...

2 yorum:

  1. Vallaha ben 24 deyim hala okuyorum, üniversitede yaş önemli değil zevk almaya bak :))) İlk yazın hayırlı olsun ne olursa olsun yazmayı bırakma blogger da önemli olan yazdıkların ve diğer bloglarla kurduğun ilişkidir bunu ne derece iyi ayarlarsan her şey güzel olur. Ama ne olursa olsun yaz, başarılar. Umarım üniversite hayatında da istediğin olur... :)

    YanıtlaSil
  2. Çok tesekkürler o halde tavsiyeleriniz için :)

    YanıtlaSil