12 Temmuz 2015 Pazar

Yeni Başlangıçlar Yeni Sayfalar

Yine bir diyet kararı.. Umarım yine hüsranla sonuçlanmaz diyelim. O kadar sıkıldım ki artık ne yapsam ne yapsam diye düşünürken önce ders çalışmaya başlayıp yine Ebru Şallı ile sonuçlanan vahim bir gün daha. Olmuyor arkadaşım olmuyor yeni bir dizi yeni bir uğraş şunu yapayım bunu yapayım derken hepsi sıkılganlıkla sonuçlanan kararlar. Yok kararlıyım bu sefer olacak! Hem pazarteside değil ne de olsa. ;) ah gideyim bir yürüyüş yapayım sahilde derken bir bakıyorum nasıl oluyorsa yatakta buluyorum yine kendimi. Son bir ayda hayatım değişti. Öyle yada böyle değişmek mutlu olmak ve yoluma iyi şeylerle devam etmek zorundayım. Bizi biz yapan şeyler değil midir zaten kararlarımız? Vücudunu toplamakla başlıyor aslında insanın zihnini toparlaması. Geçiyorsun ayna karşısına napıyorum ben ya ben bu muyum demeye başlıyorsun. Sonrası bilindik şeyler ayrılık sonrası fiziğine yönelme evresi. Saçlar,makyajlar sonra kilo mu aldım ya ben göbeğim daha mı çok çıktı sanki gibi söylenmeler. Aslında diyet spor yada yeni uğraşların oluşma sebebi de bu değil midir? Sıkılganlık, yeni başlangıçlar ve mutsuzluk... Mutsuzluk demişken gelmesin akıllara şu soru bu kız mutsuz mu? Mutsuz değilim aslında sadece çok fazla değer sonrası oluşmuş yan etkiler diyelim biz buna. Sen mükemmel misin sanki gibi sorular var şimdi akıllarda. Hayır çok hata var 'hatam'... Ama yeni bir karar almışsanız ve güçlü olmak zorundaysınız akıllanmak zorundasınız. Şimdi akla gelen ilerde ben bunları yapmicam yapmamalıyım gibi şart cümleleri. 'Mutlu olmak istiyorsan aynı hataları yapmamalısın' . Geçmiş geçmişte kalır ve bu hayatta kimse sizden değerli değildir.  Ben bunu bilir bunu söylerim! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder